criticism

Innsiden av Oslo, Klassekampen, april 2025

Kroppen som kamera, Montages, mars 2025

Mediet er metaforen, Kunstkritikk, februar 2025

Mellom lys og mørke, Klassekampen, januar 2025

Katolsk minimalisme, Klassekampen, desember 2024

Krokodiller gråter ikke, Kunstkritikk, november 2024

Bildebevis, Klassekampen, september 2024

Fortapt i fortida, Klassekampen, juli 2024

Grusomt overfylt, Klassekampen, juli 2024

Kaleidoskopi, Kunstkritikk, juni 2024

Psykedelisk ekspresjonisme, juni 2024

Skrivesperret, Klassekampen, juni 2024

Ungdomsmelankoli, Klassekampen, mai 2024

Hirokazu Kor-edas mangehodede monstre, april 2024

Speilbilder av undertrykking, Klassekampen, april 2024

Skyggedans, Klassekampen, februar 2024

Hevet over enhver tvil?, Klassekampen, januar 2024

Søt sjokolade, Klassekampen, desember 2023

Skjebnebestemt lengsel, Montages, november 2023

Et vidunderlig barn, Montages, september 2023

På en elektronisk superhighway, Montages, august 2023

Van(n)vittig irriterende, Klassekampen, juli 2023

Edderkoppens åtte bein, Montages, juli 2023

Barbie vil knuse patriarkatet med sammenklistrede fingre, Montages, juni 2023

Spenstig spindelvev, Klassekampen, juni 2023

Sør-London kaller, Klassekampen, april 2023

Hjernevask, Klassekampen, mars 2023

En kjærlighetssang og harmoni og forsvinning, Wuxia, november 2022

Skape film, skape verden, Wuxia, september 2022

Poesi om søvnløse netter, Wuxia, mai 2022

Når ett ansikt blir til minst tre, Wuxia, april 2022

Hva er det som går og går og samtidig står stille?, Wuxia, februar 2022

other

Kunst på bestilling, Oslo kommunes kunstsamling, januar 2025

Filmåret, Klassekampen, desember 2024

Nihilisme i fargedrakt, Z Filmtidsskrift, november 2024

En filmfestival utenom det vanlige, Klassekampen, oktober 2024

Filmåret, Klassekampen, desember 2023

Unintelligence as Art, Contemporary Art Stavanger, october 2023

Virkeligheten er like forundringsverdig som fiksjon, Kunstnernes Hus, juni 2023

Frieze New Writers Picks, Frieze, june 2023

Dést: Everyday Ruptures and a Cinematic Flow of Time, Wuxia, march 2022